Buddies

Monday 16 May 2011

Tima Kasih Mama ! ♡

26 April dah lama dh lepas. dekat sebulan jgk dah.. Masa bfday aku mama xdak kt umah.. p kursus.. Tapi mama xlupa.. mama kol wish dari jauh..n bank in duit kot aku nak celebrate bfday aku.. habeh stakat tu aku xpenah plak terpikir nak mintak pape kat mama..tu pon dh cukop bermakna untuk aku.. dah cukop menyentuh jiwa kapas pink aku ni. lagipon dah besaq dah. xdak hal pon lau xbg hadiah.. lau bg tu kira bonus la.. hehehe. . . ;)
Harini 16hb aku balik la kampung sat. menjengah n mencari kedamaian yang xpernah hilang n berkurang kat Syurga aku, Harta aku-->My Famili..! Macam biasa smpai2 umah ja aku p cari mama aku dulu nk salam n nak cium dia.. kebetulan mama duk masak kat dapuq, sebab suma pakat balik..adik ja xbalik.. pas makan suma aku dengan muka kenyang p duk kt sofa nk tengok TV, mama mai duk sebelah bg kotak kaler merah..mama kata " ni birthday present mama beli kat anis"......omaigad! bukak2 kotak tengok da gelang mas beb! terharu gila rasa nk jerit sonok terus aku cium dua2 belah pipi mama n cakap makasih.. xdan pa terus pakai niii...! merelit kt tangan i tau.. jangan jeles.. ahaks.

Gila ka xhepi, mama kita yang bagi kot.. :)

I ♥ U Mama. mama xpenah lupa anak2 dia.. walaupon kami dah besaq2 dah pon mama tetap xlupa nk wish n still sediakan present utk kami! Tula orang kata KASIHNYA IBU membawa ke Syurga. Kekal Abadi selamanya.. tacing plak aku ckp sal ibu ni..:(  Proud to have mom like U ma.  
sok dah nak balik KL.. cpt sgt2 masa berlalu. bosannyaa... lau xdak exam ni malas aku nak balik sana. xbest. apapon xdak..apapun xboleh..! takpala. nnt nk cuti dah..xsabaq nk cuti lama duk umah.. papun aku sangat sangat sangat hepi n terlalu hepi balik umah walaupon sat. orang kata BERBALOI-BALOI...~
L❤VE U mama. Now n forever! Tq Tq n Tq...!

1 comment: